piątek, 15 maja 2015

Dietetyczny sernik dla dwóch osób

Troszeczkę się tu zakurzyło, fakt. Spieszę usuwać osiadły na blogu kurz. Postanowiłam zmienić trochę styl blogowania. Dużo pracy, małżeństwo, rodzina i dużo osób się mnie pyta jak ja schudłam ponad 30 kg. Brak czasu na duże, czasochłonne gotowanie i ich umieszczanie na blogu. Będę dodawała zdrowe przepisy, rady o zdrowym odżywianiu oraz dania tylko wyłącznie dla dwóch osób, które nie wymagają czasochłonnego przygotowywania. I niniejszym przedstawiam po raz pierwszy dietetyczny sernik dla dwóch osób. Kalorie w 1 porcji nie przekraczają 150! Pysznie i dietetycznie. Czas pieczenia 30 min, czas mieszania 10 min. Idealnie rozpoczęty dzień.

Zapraszam do lektury ,,miód czy cukier,, http://www.fitblogerka.pl/2014/05/miod-czy-cukier.html


Składniki:

  • 250 g twarogu chudego
  • czubata łyżka budyniu bez cukru (u mnie waniliowy)
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 1 duże jajko
  • dwie płaskie łyżki miodu (może być cukier brązowy, czekolada, cokolwiek do osłodzenia)
  • opcjonalnie ulubiony dżem nisko słodzony lub najlepiej sezonowe owoce itp.

Piekarnik nastawiamy na 180 stopni. Wszystkie składniki mieszamy dokładnie w misce, twaróg można najpierw rozdrobić widelcem. Przekładamy do dwóch kokilek, miseczek czy tez kubków. Następnie wkładamy do rozgrzanego piekarnika na około 30 min. Serniczki zostawiamy w piekarniku na 10 min, ciasto opadnie. Wyjmujemy z piekarnika i studzimy lub jemy na ciepło.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz